Linki sponsorowane (SEM)
Kampania linków sponsorowanych to jedna z najszybszych i najefektywniejszych form reklamy internetowej. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w budowaniu, prowadzeniu oraz analizowaniu kampanii linków sponsorowanych w wyszukiwarce google.pl, potwierdzone certyfikatem Google Adwords Qualified Indywidual. Status ten można potwierdzić na oficjalnej stronie programu Google Advertising Professionals.
Oferujemy kompleksową obsługę w tym zakresie, obejmującą:
- dobór fraz kluczowych na podstawie analizy oferty Klienta oraz analizy konkurencji
- przygotowanie tekstów reklam dopasowanych do poszczególnych fraz
- optymalizację serwisu w celu maksymalizacji skuteczności kampanii
- ciągłą analizę przebiegu kampanii dzięki zaawansowanym możliwościom śledzenia ruchu generowanego przez linki sponsorowane, z nastawieniem na uzyskanie jak najlepszego efektu sprzedażowego
- modyfikację słownictwa kluczowego oraz tekstów reklam w trakcie kampanii
- raportowanie przebiegu kampanii dla Klienta w ustalonych odstępach czasowych (codziennie, raz w tygodniu lub raz w miesiącu)
Modele współpracy
- stała cena za kliknięcie (przejście użytkownika na promowaną stronę). W tym modelu oferujemy pakiet kliknięć, dając gwarancję sprowadzenia określonej liczby użytkowników za określoną kwotę. Najmniej angażująca Klienta forma współpracy, odpowiednia szczególnie dla małych i średnich firm chcących sprawdzić skuteczność reklamy w wyszukiwarce bez zobowiązania do stałych wydatków.
- prowizja za obsługę kampanii – ta forma współpracy przeznaczona jest dla firm, które planują na stałe zaistnieć w wyszukiwarce z reklamą kontekstową. Dzięki dłuższemu czasowi prowadzenia kampanii pozwala na uzyskanie najlepszych wyników, poprzez analizę skuteczności i ciągłe optymalizowanie kampanii. W tym modelu Klient dokonuje płatności bezpośrednio do Google, opłata dla naszej firmy to prowizja od budżetu przeznaczonego na kliknięcia. Wysokość prowizji uzależniona jest od planowanego budżetu, czasu trwania umowy, liczby słów i reklam w kampanii.